Shit, it was 99 cents - Reisverslag uit Loveland, Verenigde Staten van Sjanie Bremer - WaarBenJij.nu Shit, it was 99 cents - Reisverslag uit Loveland, Verenigde Staten van Sjanie Bremer - WaarBenJij.nu

Shit, it was 99 cents

Door: Sjanie Bremer

Blijf op de hoogte en volg Sjanie

11 Februari 2014 | Verenigde Staten, Loveland

Wat een heerlijk weertje is het nu. De temperaturen zijn nu eindelijk weer hoog genoeg dat ik de deur uit durf. Lovely. Net even lekker gewandeld met mijn oom en tante en nu dus tijd voor een update.

Het is een rustig weekje geweest voor mij. Ik moest ook aardig bijkomen van de reis en die 'wilde' dagen op stap met mijn nichtje dus vind dit ook prima zo!

Anyways, de afgelopen dagen heb ik voornamelijk veel proberen te regelen met Loveland Highschool, maar dat loopt een beetje vast aangezien ik documenten aanleveren moet uit Nederland wat wel even kan duren. Hierdoor heb ik besloten dat ik misschien iets anders moet gaan proberen, maar wacht nog even rustig af.

Het is nu nog in ieder geval een beetje vakantie voor mij. Hier en daar wat opdrachten uitvoeren van school (achterstallig werk inhalen dus...) en daarna verder met living the good life. Dat betekend onder andere goed eten en lots of wine <3 Ook heeft mijn nichtje mij geholpen aan een nieuwe verslaving; 'Once Upon a Time', iets wat ik dus nu dagelijks kijk wat niet missen kon vanzelf...

Vrijdag besloten we om met z'n allen te gaan sporten in het 'rec center' hier in Loveland. Dit is voornamelijk voor oudere mensen, lees 60+, waardoor Deidre mij vertelde dat je je als een 'twenty-something girl' ontzettend goed voelt om daar te zijn. Guess what? No way! Die oudere mensen haalden mij gewoon in... Awkward! Voelde me juist hartstikke slecht. Nouja, gelukkig kon ik mij daarna terugtrekken in de sauna en bubbelbaden waardoor dit dagje uiteindelijk heerlijk relaxen was. 's Avonds lekker uiteten geweest bij de plaatselijke golfclub en toen ging het licht al gauw uit.
Zaterdag natuurlijk de Olympische spelen terugkijken en juichen voor de Dutchies. Daarna zijn Deidre en ik gaan 'Thrift Shopping' en hebben we 7 truien voor 7 dollar gehaald; Shit, it was 99 cents! Hoe cool. Deidre heeft een 'ugly sweater' obsessie dus die heb ik maar even gesponsord en heb er zelf ook 2 gefixed. Tsja, met die temperaturen hier moest dat ook wel!
's Avonds hebben we weer Mexican Train gespeeld en blijkbaar ben ik een natuurtalentje want heb 3 van de 4 spelletjes gewonnen. I like this game <3
Zondag hebben we lekker niks gedaan. Beetje Olympische Spelen kijken met hapjes en drankjes. Perfecte zondag if you ask me.
Maandag hebben Deidre en ik een vriendinnetje van haar uit Texas opgehaald van het vliegveld. Zij blijft hier tot zaterdag dus dat betekend nog een extra persoon die mij kan helpen met mijn Engels =)

Dit gepensioneerde leventje is heerlijk, maar het is nu wel tijd voor wat actie. Daarom gaan we dit weekend de bergen in. Heerlijk een huisje met jacuzzi, beetje snowboarden of skiien, beetje mijn benen breken, en daarna te apres-skiien American Style. Ik heb zo het idee dat ik daar heel goed in ben... Dit wordt dus een leuk Valentijns weekend.

Hopelijk kan ik volgende week ook wat vertellen over mijn 'werk' ervaringen hier! I'll keep you posted.

XOXO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjanie

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 8992

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 30 April 2014

Bremer goes USA

Landen bezocht: