Just my luck.. - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Sjanie Bremer - WaarBenJij.nu Just my luck.. - Reisverslag uit Pensacola, Verenigde Staten van Sjanie Bremer - WaarBenJij.nu

Just my luck..

Door: Sjanie Bremer

Blijf op de hoogte en volg Sjanie

05 April 2014 | Verenigde Staten, Pensacola

Sinds wij op reis zijn, is er nog al wat gebeurd wat niet echt bepaald 'lucky' genoemd kan worden. Even kort een lijstje:
- Openbaar vervoer SUCKS
- Auto's huren blijkt ook niet zo 1 2 3 te kunnen
- Koffer naar de filistijnen
- National Park dat dicht is
- Wc's raken verstopt
- Creditcard problemen

En de afgelopen dagen:
- Vies weer als je bij het mooiste strand van the US bent
- Pinpassen + cash kwijt
- Weather Forecast: heavy thunderstorms and local tornado's...

Oh the Joy =)

Let met explain:
Op dit moment zitten wij vast in Pensacola.. Zou niet zo erg hoeven te zijn want wat extra dagen op het strand doorbrengen vind ik absoluut niet vreselijk. Maar laat het net dit weekend scheit weer zijn, regen, regen en regen met nog meer regen op komst en ook nog even noodweer. Just our luck. Verder moest ik weer even zo nodig onze gezamenlijke beurs kwijt raken waar onze pinpassen in zaten en mooi wat geld. Beetje ongelukkig allemaal aangezien we al problemen hadden met de creditcard waardoor we nu eigenlijk geen kant op kunnen. Gelukkig hebben we 'emergency money' geregeld met behulp van de Rabobank (THANK GOD FOR THAT!) en kunnen we nog even vooruit. Maar, lekker baalmomentje. Stupid me.

New Orleans was btw amazing! Echt, GE-WEL-DIG! Super gezellige avond gehad met live muziek. Zeker een plekje waar ik vaker heen ga.. Lovely.

Ik vind het wel weer best.

xoxo